Monday, December 5

azam 2012 !!

tadi g butik pengantin ibu aku
..tengah busy angkat barang and kemas2 dalam kedai tu..
ada laa pulok lagu yg menyentuh jiwa dan perasaan hati nurani aku ni..hihi
nak tau lgu pe? alahh lagu lama..
Ungu..andai ku tahu..hukkhukk
touching sial..

kakak ibu ,mak long tetiba lak ckp..
" aishh..dosa byk aku ni..nk mati bila2 ja"
dosa menggunung dah

tuptup..aku cm sedar yg aku,
bukan byk dosa..tapi ada la dosa
semua manusia ada bt salah..mesti

diam la jap aku..
then rasa cam nak start azam baru..
memang la nk berubah tak bleh
on the spot..

so..
2012 coming soon..
akan aku kuatkan semangat utk mencapai
azam baru tu..
pelan2 kayuh ! 
kali ney kena kekalkan prinsip la..

sokongan dari family and kawan kena la ada..
pray for me,i will pray for u too.
Insyallah.

‎1 hal yg membuat kita BAHAGIA adalah KASIH SAYANG
1 hal yg membuat kita DEWASA adalah MASALAH
1 hal yg membuat kita HANCUR adalah PUTUS ASA
1 hal yg membuat kita MAJU adalah USAHA
1 hal yg membuat kita KUAT adalah DOA...


_______________thanks for reading my entry________________

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

copyright@segala yang tercatat di dalam ini adalah hak milik Lam A'Aini