Wednesday, October 19

aku digelar 'perampas'

pelik tak title ney ?
orite time to explain ..aku best friends dgn salmah (nama samaran)
dea dah clash dangan mamat ney ,aku dapat tahu coz dea story dkt aku 
then ,dea suh aku test mamat ney ,
"hye" aku send IM dekat mat ney
pastu sangkut ! OMG
kami kawan jer at first ..
aku mmg xnak ckp dkt salmah kami kwn
sbb salmah syg mat ni giler2
tak sampai hati lah kan .

yes .life aku mmg suka berkawan ..
so aku kawan dgn mamat ney ..KAWAN tau ..
pastu ,salmah dpt tau yg aku kwn dgn EX BF dea .
dea marah aku beb :(
gadoh and then kami gado
dea ckp aku perampas .
aku pertahankan diri aku
aku sabarr ..and sabarr
sabarr lagii ..
tabah dengan mulut org

benda tak buat salah ,aku tak takut
aku tetap aku .yess .
think it ,aku start kwn dgn mamat tu after dorang clash ..
so ?
perampas ker ?
dah berbulu pandai2 lahh pkir kan ?
sorry to say ,
yess aku dah "rampas" mamat tu
sebab gelaran salmah bg tu cm mencabar aku lak

dear salmah my damn ex bestfriend ,tlg jgn telan panadol
like ur did before .
ouchh !memalukan beb ! disscusting !
nak ckp pape kat aku ? go ahead ..
sikit tak terasa apa punn .
good luck salmah ;)


P/S :please to all my friends ,kalau frust menonggeng tertonggeng jgn telan panadol ! clorox pasti berkesan !!!


_______________thanks for reading my entry________________

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

copyright@segala yang tercatat di dalam ini adalah hak milik Lam A'Aini